Lalorka

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket, és csak abban az esetben
vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha ezen szerződési feltételek minden pontjával egyetért, és
kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, és a
vásárlási ajánlat visszaigazolásával jön létre.

Az oldal üzemeltetője, és adatai:


Cégnév: Ladányi Orsolya EV.
Telephely: Magyarország 2220 Vecsés Éva utca 30.
Adószám: 57292429-1-33
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága
Fő tevékenységi körök nyilvántartási száma: 141301
                                                                               141302
                                                                               141905
                                                                               141906
                                                                               479102
Bankszámlaszám: 12011739-01766192-00100003
Számlavezető cég neve: Raiffeisen Bank
E-mail: info@lalorka.hu
Levelezési cím: Magyarország 2220 Vecsés Éva utca 30.
Telefon: +36202863998
Tárhely üzemeltetője: webnode

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása


A vásárlónak lehetősége van választani, és rendelni az oldalon megjelenített termékek közül,
illetve a saját egyedi igényeinek megfelelő termékre rendelést leadni. A vásárló a kiválasztott
termék vásárlási szándéka esetén, erre célra alkalmas, automatikusan felugró űrlap kitöltésével
teheti meg.

Ha a vásárló kiválasztotta az általa megrendelni kívánt termé(ke)ket, rendelését erre
szolgáló űrlapok kitöltésével,  teheti meg. A vásárló az űrlap
elküldésével elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat, valamint a
termékeknek a honlapon megadott tulajdonságait, mérettűrését, és azt, hogy a színek a
valóságban kis mértékben, árnyalatokkal eltérhetnek az oldalon szereplő, és a képernyőn
megjelenített színektől.

A megrendeléskor az űrlapnak  az
alábbiakat kell tartalmaznia:

- A kiválasztott termék(ek) darabszámát
- A kiválasztott termék(ek) méretét
- A választott fizetési módot (előre utalás, utánvét)
- A választott szállítási módot
- A számlázási címet
- A szállítási címet
- Értesítési telefonszámot (A csomagszállítónak kell)

Ha megfelelőnek tartja, és leellenőrizte az adatokat, és úgy döntött, hogy meg szeretné
vásárolni a terméket, úgy küldje el a hiánytalanul kitöltött űrlapot.

Árak


Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, melyeket a termékek mellett tüntettünk fel.
Egyedi méret rendelésekor az árat a megvásárolni kívánt termék fazonja, alapanyaga és a megadott méretek szériától való eltérésének mértéke határozza meg. Az árak bruttó árak, az
ÁFÁ-t tartalmazzák, továbbá tartalmazzák a szállítás, és utánvét költségét.

Amennyiben valamilyen hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál,
fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után
azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer
megerősítheti a rendelését, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél
elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása


A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.
Visszaigazolás

Minden esetben 48 órán belül e-mailes visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás elküldése a
rendelés elfogadását jelenti, és a szállítási szerződés ezzel jön létre a vásárló, és az
eladó között.

A visszaigazolásban feltüntetjük:
- a megvásárolni kívánt terméke(ke)t, és az(ok) árát,
- a számlaszámot
- az utánvét összegét
- (amennyiben szükséges) az előleg mértékét
- a vállalt szállítási határidőt
- a számlázási, és szállítási címet.

Kérjük, feltétlenül ellenőrizze a visszaigazolásban szereplő adatokat.
Ha eltérést tapasztal, vagy el kíván állni a
szerződéstől kérjük, haladéktalanul jelezze!

A visszaigazolás nem feltétlenül arról az e-mai címről kerül elküldésre, melyre a vásárló a megrendelését elküldte, ezért kérjük, hogy amennyiben a visszaigazolás 48 órán
belül nem érkezne meg, ellenőrizze a levelezője SPAM könyvtárát is, illetve jelezze az
info@lalorka.hu e-mai címen.


Fizetési lehetőségek


A megvásárolni kívánt termékek ellenértékét háromféle képen rendezheti;

- Lehetőség van a teljes összeget előre utalással (Banki átutalás opció választásával) rendezni. Ebben az esetben a
visszaigazolásban szereplő tejes összeget az ott megadott bankszámla számra kell
előre átutalni. A megvásárolni kívánt terméket az összeg beérkezését követően
tesszük gyártási programba.
Az összeg beérkezését követően számlát állítunk ki, és a vásárlót e-mail-ben értesítjük
az összeg beérkezéséről. A számla másolatát az értesítéshez mellékeljük, az eredeti
példányt a megrendelt termékkel együtt küldjük. Ez a lehetőség díjtalanul választható.


 - Lehetőség van a termékek árának utánvéttel történő rendezésére.
A számla másolatát az értesítéshez mellékeljük, az eredeti
példányt a megrendelt termékkel együtt küldjük.
Az utánvétes vásárláskor a végösszeget a csomagszállítónak kell a választott szolgáltatástól  függően bankkártyával, vagy készpénzben kifizetni. A szállító cégek az utánvét beszedését külön díjazás ellenében 
(300.- Ft) végzik, így ez az összeg a végösszeget külön terheli.

A választott fizetési módot a rendelés  leadásakor meg kell adni.

Szállítás, szállítási díj


Szállítási határidő a megrendelés, (vagy banki átutalás esetén,
a megrendelés összegének) beérkezését követő cca 2-14 munkanapon belül teljesül.

A küldemények kézbesítése, szállítása történhet futárszolgálattal - FoxPost házhoz szállítással vagy Csomag automatával
, illetve Paketa csomagküldő szolgáltatás igénybevételével lehetséges. A szállítási díj tartalmazza a kézbesítés, és a
csomagolás díját.
A csomagok feladásáról, és a csomagkövetés lehetőségéről e-mail értesítést küldünk.

Szállítási módok:


1. Kiszállítás FoxPost futárszolgálat útján.


Ez a legkényelmesebb lehetőség. Akkor válassza, ha a kiszállítás időpontjában 8,00 -
18,00 óra között az átvétel helyén folyamatosan tartózkodik valaki.

A kiszállítás díja:
Pontos dátummal megjelölt időszakokban díjtalan.
Ezen időszakokon kívül 500.- Ft/ megrendelt csomag.

2. FoxPost csomagautomatánál történő átvétel


Akkor válassza ezt a lehetőséget, ha nincs ideje otthon várni a csomagszállító érkezésére,
és van a közelében FoxPost csomagautomata. A csomagautomatákat az alábbi linken találja:

https://foxpost.hu/csomagautomatak

A kiszállítás díja:
Pontos dátummal megjelölt időszakokban díjtalan.
Ezen időszakokon kívül 500.- Ft/ megrendelt csomag.

3. Paketa csomagküldő szolgáltatással


Akkor válassza ezt a lehetőséget, ha nincs ideje otthon várni a csomagszállító érkezésére,
és van a közelében Paketa csomagpont. A Paketa csomagpontokat  az alábbi linken találja:

https://www.packeta.hu/atvevohelyek

A kiszállítás díja:
Pontos dátummal megjelölt időszakokban díjtalan.
Ezen időszakokon kívül 500.- Ft/ megrendelt csomag.

A fenti árak csak Magyarország területén érvényesek.

Amennyiben a fenti szolgáltatások valamelyikét igénybe veszi, beleegyezik abba, hogy csomagja
eredményes kiszállításának  érdekében, az Ön, mint vásárló, alábbi adatait továbbítjuk:

- Teljes neve
- Szállítási címe
- Megadott e-mail címe
- Telefonszáma
- (Szükség esetén, vásárlás összege)

Alábbi cégeknek:
Packeta Hungary Kft.
FoxPost csomagküldő

A szállítástól elállás


Ha a weboldal üzemeltetője a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a
szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást
nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A termék visszaküldése


A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi
állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás


A szerződéskötés nyelve magyar. A vásárlási ajánlat (megrendelés) visszaigazolásával a
szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződés utólag hozzáférhető lesz.
A megrendelés elküldésével vásárló kijelenti, hogy jelen vásárlási
feltételeket megismerte, és elfogadja.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia


Vásárló a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A vásárló az elállás
jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a
megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc
napon belül visszatéríteni.

A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban
felmerülő költségeket (visszaküldés díja). A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az
értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának
megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható
állapotban, akkor a vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását,
tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy
hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő,
futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét
megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk.
Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő
közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg
sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

FONTOS!

Az elállási jog a lentebb hivatkozott rendelet 29. § értelmében nem vonatkozikazokra a termékekre, melyet a fogyasztó (vásárló) kifejezett kérésére állítottak elő, így a
vásárlói elállási jog nem vonatkozik az egyedi megrendelésekre, kizárólag a webáruházból
rendelt termékek esetében érvényesíthető.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti
az alábbi linkről:

https://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

Megrendelés módosítása, törlése


A megrendelés leadását követően 48 órán belül a vásárló felé visszaigazolást küldünk a
rendelés felvételének tényéről. Ez a visszaigazolás az eladó és a vásárló között létrejött
szerződésnek minősül.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló rendelési
kötöttségei megszűnnek.

Vásárlónak a rendelés leadását követő 48 órán belül lehetősége van a megrendelése
törlésére, vagy módosítására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor az
info@lalorka.hu címen.

Garanciális feltételek


Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak
megfelelően forgalmazzuk! Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártó
biztosítja. A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre
minimum 12 hónap jótállás kötelező! A jótállási idő kezdete a számla dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt
sérülése esetén a hibás termék cseréjére kötelezett a gyártó.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék, és teljes csomagolása
- A nyugta vagy számla egy példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

A gyártó igény szerint gondoskodik a termék javításáról, vagy annak cseréjéról.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek sérülése
rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó
sérülés, (nem az útmutató szerinti mosás, nem valós méretekhez igazított méretválasztás,
külső mechanikai behatás pl.: fenn akadásból adódó szakadás stb..) esetén
a garancia 72 órán túl sem érvényesíthető.
Az észlelt sérülést be kell jelenteni az eladó telefon számán, vagy e-mail címén.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán
belüli sérülés akkor természetesen intézkedünk a legrövidebb időn belüli cserére.
Amennyiben nem állapítható meg egyértelműen a rendeltetésszerű használat, akkor a
gyártó szakvéleményének ismeretében vállaljuk a sérült termék cseréjét. Ez néhány
napot igénybe vesz, amíg a hibás terméket megküldjük a gyártó részére.

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a
visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső
problémáról van szó, akkor utólag megtérítjük a szállítás költségét.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből és a garanciális
feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Jelen szerződés hatályos:

2021. 11. hó 16.-tól